Nyttig

Får panik över projektarbetet. Det finns ingen chans i världen att det kommer blir bra. Men blir jag godkänd så är jag nöjd, man måste ju ha skiten för att få ett giltigt avgångsbetyg.

Imorgon ska jag hänga på Kristin och Martina på Afropowerdance. Det ska bli roligt, har velat prova länge men det har inte blivit av. (ska jag va ärlig så har jag inte vågat gå dit själv bara) Lär ju inte kunna gå på hela veckan efter det, har aldrig varit så otränad som jag är nu. Men det är ju det som det ska bli ändring på :)

Nu ska jag gå och göra mej ett litet fruktfat och kolla på Idrottsgalan.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

afrodansen är jätte rolig, jag lovar att du kommer att gilla den:)

2008-01-14 @ 20:52:31
URL: http://fridajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0