Sötnos

Har lite dåligt samvete. J lovade att bjuda mej på middag någon dag den här veckan. Nu ville han göra det imorrn, och så tackar jag nej bara för att jag ska träna. Det här med afrodans har jag ju längtat efter att prova på, och va är då bättre än att gå en gång när det är gratis? Men samtidigt så har han aldrig varit så gullig och erbjudit sej att laga mat heller. Han sa iofs att det inte gjorde nåt och att vi kan ta det en annan dag ist, antagligen onsdag, men jag kan ändå inte rå för att jag mår lite dåligt över det.

Jag är en överanalyserande människa, så är det bara. Endera får jag acceptera det eller så måste jag ändra på mej. Jag tror jag väljer det första alternativet, tills vidare. Det är andra saker som ligger högre på min prioriteringslista över saker jag ska förändra hos mej själv.


Älskar min sötnos så mycket  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0