Sötnosar

Måste bara skriva ett till inlägg innan jag lägger mej. Måste ju upp tidigt imorrn för första skoldagen, börjar 8.50.

Är man inte bra på att ta bilder själv så får man sno från dom som har eller, i det här fallet, be om dom. I lördags efter tjejkvällen kände jag att jag saknade några nytagna bilder på mina sötnosar. Eftersom Isabell hade varit framme med sin kameramobil både lite nu och då så bad jag henne skicka några. Och snäll som hon är så gjorde hon det. Här är ett smakprov:

   

Den första är på mej, Marcela och Fanniie. Den andra på Isabell och Madde och den sista på oss allihopa som ni ser. Den tycker jag är härlig. Och visst är vi snygga? ;)

Nu ska jag krypa till kojs. Va och solade idag och det bränner lite på rumpan så jag kanske får ligga på mage. Det som jag hatar. Nä jag får nog härda ut. Hoppas att det är bättre imorrn.

Natti natti allihopa! Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0