Stolt

Mitt mål för igår fungerade faktiskt (nästan). Idag har jag gjort upp ett schema som jag hittills följt också. Det är inte utan att jag känner mej lite stolt över mej själv.

Måste också säja att det gått bra när J är borta också. Kanske för att han åkte två dagar senare än han brukar, men ändå. Det är små personliga vinster som dessa som jag måste lära mej att fokusera på.

Nu ska jag börja göra mej iordning, kanske käka något, innan jag ska träffa tjejerna på köpingen. Marcela åker till Uppsala imorrn så det blir en liten avskedsfika. Efter det har jag några ärenden att uträtta innan jag ska hem och plugga lite igen.

Jag är väldigt glad över att vi fick två extra lediga dagar den här veckan. Det behövdes, så tack så mycket Sten!

Ikväll bär det av till Delsbo för att träffa sömmerskan som ska sy min balklänning. Hoppas det går att göra den som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0