Vårjacka

Hade världens myskväll i torsdags med älsklingen. Det va faktiskt min julklapp till honom vi utnyttjade.
Vi började med middag på Michele's, sedan bar det av till Romerska. Helt underbart! Om ni aldrig varit där rekommenderar jag det verkligen.

Måste börja kolla på vårjacka snart. Jag behöver en som man kan ha på sommaren också, som när man ska ut och vill ha nåt över. En skinnjacka är perfekt då, men jag har inte hittat nån jag kan ha. Dom flesta är för korta för mej tyvärr. Jag har hittat två söta kappor på H&M, men jag vet inte hur de passar att ha på sommaren. Man kanske vill ha nåt kortare då. Aja, dom finns i både rött och svart båda två iaf.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0