At home

Nu är jag hemma igen. Har iofs varit det sen i fredagsmorse, men datorn har konstigt nog inte lockat speciellt mycket.

Turkiet va underbart! Sol och bad och massa härliga människor. Det va skönt att komma härifrån ett tag. Men det va rätt skönt att komma hem igen också faktiskt.

Jag hade inte med mej kameran så hos mej finns det inga bilder, och de andra två har ännu inte laddat upp sina. Jag hoppas att dom gör det snart.

Jag skulle gärna åka tillbaka till Alanya någongång, fast kanske hellre i ett större gäng än bara tre stycken. Inte för att det va något fel på våran resa, men manmåste ju variera sej lite.

Idag blir det städning för fulla muggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0