Fredag

Den här veckan kan jag inte säga "Äntligen Fredag". Känns lite tungt att lovet är över. Nu dröjer det länge till älsklingen är hemma mer än en helg, nästa gång blir inte förrän i sommar, och då vet jag inte var jag är eller va jag gör.

Har spenderat dagen med min kära mor. Handlat, färgat min utväxt och sedan va jag iväg och solade en sväng.


Va, som sagt, till Hudik igår med Jocke och Johanna. Hittade inte så mycket men det blev iaf en svart klänning från Gina och en sjal från H&M. Johanna köpte också en klänning fast vit (för hon hade redan den svarta). Otippat att vi köpte lika. Jocke skulle ha ett par skor men när han inte hittade det köpte han en skinnjacka istället.

Måste hitta någon bra present till honom. Han fyller 20 på onsdag, min sötnos. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0