Hemma igen

Hemma från påskmiddagen. Väldigt skön kväll. Mycket god mat och trevliga människor.

Va inte ett dugg trött när vi åkte därifrån men direkt när jag kommer innanför dörren hemma så ändras det. Försökte ringa Marcela, tänkte hälsa på, men hennes mobil va inte på. Försökte ringa Jocke men han kunde inte höra va jag sa. Det är inte utan att man känner sej lite ensam här i natten.

Vet att Jocke kommer hit runt 2, och jag behöver inte va uppe för hans skull, men jag har svårt för det. Vill helst va vaken när han kommer, det har alltid varit så.

Är faktiskt sugen på att gå ut så imorrn tänker jag höra med Kristin om va hon tänkt sej. Va länge sen vi förfestade tillsammans så det vore roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0