Marknad

Fredagkväll. Är trött men känner att det kommer bli svårt att somna. Har ätit lite för mycket godis ikväll, attans.

I helgen är det Skästra Marknad. Har åkt dit sedan jag va liten. Antagligen mest för att pappa är uppväxt där. På senare år har det väl avtagit litegrann med stånden, men samtidigt kan jag uppskatta det så mycket mer nu. Blir lite nostalgisk. Ändå då tror jag att jag skippar det i år. Av erfarenhet vet jag att det kommer va hur lerigt som helst och bilarna kommer nästan inte kunna ta sig från parkeringen. Skjutsar nog dit mamma och pappa så dom kan kika lite medan jag drar till farmor en sväng.

Kanske ska lägga mej nu ändå, kan ju alltid stoppa i en film eller läsa lite.


Natti natti och trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0