Onsdag

Hoppas att det inte är någon som läser mina rubriker, för jag hatar verkligen att komma på bra rubriker. På senaste tiden har det därför ofta blivit enklast möjliga som t.ex veckodagar.

Fint väder idag, men det ser ut att blåsa och det är fortfarande minusgrader. Men eftersom solen skiner så ska jag inte klaga.

Hade det mysigt hos Fanny igårkväll. Vi gjorde fruktsallad med glass (fast jag åt ingen glass), poppade popcorn och Fanny den jäkeln hade ju godis i en liten skål. Och jag som inte skulle äta nåt mer godis igår, tji fick jag. Jag måste verkligen skärpa mej nu. Får ta i med hårdhandskarna direkt när lovet är över.

Köpte förresten en skinnjacka i lördags. Bestämde mej för att den jag skickat efter inte passade ändå så jag köpte en på FiftyFifty istället. Just nu känns det som att det aldrig kommer att bli vår bara för att jag för en gångs skulle har 2 vårjackor som jag vill börja använda. Hoppas det vänder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0