Påskdagen

Seg dag. Vaknade halv åtta, så hela dagen har känts väldigt lång.

Helgen har varit okej. Lite småtjafs, men inget större grej. Hatar när det blir missförstånd, när folk ska lägga sej i och när man vill två helt olika saker och inte förstår hur den andra tänker. Tror de flesta av oss borde bli lite mer lyhörda. Tänka på hur man själv skulle känna, men framförallt hur man tror att den andre kommer att reagera. Alla är vi olika, vilket betyder att vi tar saker på olika sätt. Känner man varandra väl borde man utgå från hur den andra skulle känna, och inte vad jag själv känner. Det här blev lite flummigt, men det kanske finns nån som förstår hur jag menar. 

Väntar på älsklingen just nu  ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Fröken.
Förlåt att jag inte hörde av mig igår, hade så gärna följt med dig ut. Men jag hade inga pengar på mobilen, så det vart att Luzzan fick med mig ut på Järnvägs. Hade du kul ? Pusspuss

2008-03-23 @ 22:15:13
URL: http://brallanmallan.blogg.se
Postat av: TUMADRE

Jag förstår hur du menar :) Godnatt! :)

2008-03-23 @ 23:39:53
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0