Sportlov

Inte för att det kommer blir så mycket sportande för min del detta lov. För det första så jag jag fortfarande lite förkyld och för det andra så är jag lite, lite lat. I och med att vi åker till Uppsala på onsdag så hinner jag inte så mycket annat heller.

Hudiksvall idag med mamma. Köpte tyg till klänningen, kollade lite på stan och va en sväng till mormor och morfar. Hittade en tunika (som va lite för dyr) och en kjol, men köpte ingendera. Kjolen funderar jag starkt på att kolla efter i Uppsala, iaf om jag inte hittar nåt annat.

Imorrn blir det projektarbete hela dagen, packa och betsälla biljetter. Sedan tyckte Sandra att vi skulle dra ihop ett gäng och göra nåt på kvällen, typ bowla, och det tycker jag vore väldigt trevligt. Så hela lovet är uppbokat, och det känns bra.

Can't wait to get away from here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0