Tihi

Förra veckan när jag och mamma va i Hudik hittade jag en jättesöt kjol, men jag ville inte köpa den ifall jag skulle hitta nåt bättre i Uppsala. Iaf så hittade jag ingenting bättre, men tyvärr så fanns inte kjolen i min storlek där så då ringde mamma till sin kompis i Hudik och frågade om hon kunde köpa den åt mej. Igår ringde hon och sa att hon va på Åhléns och ville bara försäkra sej om att hon hittat rätt kjol. Det hade hon, så till påsk får jag hem den sötnosen.

Borde skriva lite om Uppsala också, men jag har (för första gången i mitt liv) lösnaglar vilket gör att det är mycket svårare att träffa rätt tangenter, så jag orkar inte just nu. Attans synd för er haha.

Snart är det premiär för Starter Wife på femman. Hoppas det är nåt att se.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0