Tisdag

Fanny är hemma igen. Jippie! haha. Ska en sväng till henne alldeles snart och snacka en massa skit och så. Skön kväll.

Har umgåtts med Jocke hela dagen. Är så ovant att ha honom hemma så här länge. Inte för att jag klagar, tvärtom, men samtidigt är jag lite rädd för att det kommer bli ännu tyngre sedan när han är borta. Men jag antar att jag ska fokusera på det som är bra just nu, och det är helt underbart att kunna va med varandra utan att känna den där stressen över att han måste åka igen närsomhelst. Skumt men härligt.

Vill att det här lovet ska vara för evigt.

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

no problem :)

2008-03-25 @ 19:37:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0