Drömmar

Nu känns det bra.

Jocke ringde och lät piggare än han gjort på hela veckan. Stackarn kan inte sova på kvällarna så när de har teori på dagarna är han så trött att han somnar. Varje dag. Jag hoppas att han blir bättre snart.

Hela den här veckan har jag drömt konstiga drömmar, och dessutom kommit ihåg dem efteråt vilket jag aldrig gör annars. Igårnatt va värst. Allt var konstigt, men det som satte sej på minnet var att Jocke gjorde slut. Jag vaknade med en sådan obehagskänsla i magen att jag gått och tänkt på det hela dagen.

Har drömt likadant förut också, eller att han varit otrogen, och det är alltid samma visa dagen efter. Det går inte att beskriva hur det känns för samtidigt som jag vet att det bara är en dröm så tror känslorna på något vis att det kommer att hända. Hatar när det händer.

Då är det skönt om man kan prata med varann bara så man får bekräftat att det "bara var en dröm".

Inatt hoppas jag att det blir en trevligare dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0