Måndag

Så var helgen över. Jobbigt men skönt. Skönt för att det betyder att balen, studenten och utlandsresan närmar sej. Jobbigt för att det va sista gången jag träffade älsklingen på ungefär fyra veckor. Ja, jag är tjatig. Men eftersom jag kommer att sakna honom nåt så fruktansvärt så måste jag få skriva av mej.

Det är tur att jag har mycket att stå i framöver. Längtar som en tok till på onsdag. Va längesen jag festade så nu j*vlar. hihi.

Nä nu ska det bli turbostädning. Har inte städat på säkert fem veckor, om inte mer, så nu är det dags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in i min blogg, jag säljer kläder för fullt. Just nu är en jeanstunika till salu för 140kr, en översöt blus som kostat runt tusen spänn till salu för 150kr och mer kommer att komma, för varje dag som går, ja nästan varje dag! Håll utkik och hittar du något så skriv en kommentar eller adda [email protected] där jag gärna svarar på frågor om du har några sånna. In och kolla nu och hittar du inget idag, gör du det kanske imorgon!

Kramar från Ida Frank!

2008-05-26 @ 18:11:38
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0