Plugg plugg plugg

Det är det enda mitt liv kretsar kring just nu känns det som. Just nu är det de tre svenska uppgifterna som hänger över mej. Jag har bara börjat på en, och det är den "minsta". Arbetet i IEn har jag heller inte börjat med ännu, och det har jag vetat om sen i höstas. Det enda jag kan trösta mej där med är att ingen annan i klassen heller är klar.

Jag är konstant trött och skulle helst av allt bara lägga mej ner och sova fram till studentveckan.

Jocke fick tillbaka sin ledighetsansökan idag också och det va inget muntert besked, Tydligen va man inte tillräcklig nära varandra när man varit tillsammans i snart två år, utan vi skulle varit gifta. En alldeles för enkel undanflykt tycker jag. För ärligt, hur många ungdomar idag är gifta innan de gått ut gymnasiet?

Jag vet att det inte kan va speciellt roligt att läsa min blogg nu, men jag skriver för min egen skull och det är faktiskt skönt att lufta känslorna litegrann. Take it or leave it. hihi

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jävla skit-lumpen! Vad tror dom att dom är egentligen? Så otroligt löjligt..

2008-05-08 @ 22:17:25
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0