Tisdag

Har varit en ganska bra dag.

Jag va en av tre som va klar med kulturspaningen och den gick bra. Fick dessutom veta att jag får MVG i religion och kanske i filosofi också, det hänger på provet på torsdag.

Gick till Sandra när jag slutat och vi gjorde klart mitt häfte till projektet så nu är det "bara " rapporten kvar. Skönt!

Ska ner på stadt om en stund och hämta biljetterna jag och Sandra ska sälja till studentveckan. Så vill ni köpa såna får ni komma till mej. Ska även få reda på lite mer runt detta.

Jag hoppas att jag inte får nån knäpp ikväll och tårarna börjar rinna igen. Jag orkar inte med det längre. Men just nu känns det bra och jag ska ge mej f*n på att jag ska klara det. Men med tanke på min självdiciplin så kanske det inte är så troligt att jag lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0