Are there miracles?

Är lite förkyld. Är så trött i hela kroppen och känner mej allmänt hängig. Men det kunde varit värre.

Försöker hitta jobb man kan söka utan erfarenhet eller utbildning, men det verkar omöjligt. Kontakter är väl det enda som räknas antar jag. Lycklig den som hade det. Tur att man prickade in så perfekt att ta studenten precis i finanskrisen. Alla varslar och ingen vill antälla nytt (absolut ingen utan erfarenhet). Men hur i hela världen ska jag kunna få erfarenhet utan att få chansen att visa va jag kan?

Jag vet att jag kan. Jag vill alltid göra bra ifrån mej, speciellt när det är för någon annan. Jag är bra på att samarbeta och jag lär mej snabbt.

Det kryper i mej. Jag måste få något att göra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0