Everyday, it's a getting closer.

Nu är det bara fyra dygn, 12 timmar och 40 minuter till jag får träffa älsklingen igen (give or take a few minutes). Underbara tanke.

Vet dock att den här veckan inte kommer gå fort alls, som jag önskar. Alla dagar kommer sega sej fram, mer än vanligt, bara för att reta mej. (Ja, jag är väldigt positivt lagd)

Har bakat lussebullar med mamsen idag. Det är tur att julen är på vintern, för allt stök och förberedelse inför denna högtid, är bland det mysigaste som finns. När de börjar spela jullåtar i affärerna. Doften av clementiner och apelsiner, nejlikor och tända ljus. I love it!

Nu ska jag inviga våran nya dusch. Skönt att kunna duscha hemma igen, när man vill. Hoppas bara att dom blir klara med allt imorrn. Det borde bli klart, men man vet ju aldrig med hantverkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0