Give me something to belive in

Har laddat hem några avsnitt av Eva och Adam. Nostalgi. Så underbar och mysig serie. Tänk att man t.o.m. va yngre än dem när serien började gå (vilket betyder att jag måste varit 10 eller 11). Det är inte utan att man längtar tillbaka litegrann, åtminstone till högstadiet. Fast ändå inte. Mycket som är bättre nu. Jag är bättre nu.

Imorrn ska jag ta sista Twinrix-sprutan, sen är jag vaccinerad for life, tror jag iaf. Men det känns bra att inte behöva tänka på det nåt mer innan man ska åka bort nånstans.

Kanske bär det av till Stockholm i helgen. Måste säja att jag är otroligt sugen. Blir en kort visit, lördag söndag, isf, men det vore så roligt att träffa Fanny lite mer. Är ju bjuden på fest dessutom så därför vore det extra roligt. Får dock inte träffa Jocke så mycket isf, och sen blir han borta två veckor till. Men det löser sej. Jag är glad iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0