Just my luck

Åh va ledsen jag blir. Hittade världens finaste nattlinne (med tillhörande sovmask och trosor) som skulle vara perfekta att önska sej av Jocke, men nu är nattlinnet bortagit från sidan och jag hittar inget annat ställe som säljer det.

Nån som vet en annan sida, eller en butik i Stockholm kanske, förutom nelly.com som säljer underkläder från Friis & co?

För övrigt måste jag köpa mej ett par vinterstövlar snart. Mina fötter är inte glada på mej nu när det börjar bli lite kyligare. Får se om jag hälsar på Fanny snart, eller om det blir en tripp till Sundsvall.

Hade väldigt trevligt på lunchen med Karin idag. Vi ses alldeles för sällan. Sen va det såklart trevligt att va med Marcellis en stund också, det är det alltid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0