Oh happy day...

Åh vilken vacker vinterdag det är idag. Även om jag inte gillar vintern, så blir jag glad när man ser ut genom fönstret och solen skiner från en blå himmel och marken är vit av snö och frost. Vore alla vinterdagar som denna skulle jag inte alls ha lika svårt att ta mej igenom denna mörka, kalla årstid.
 
Igår blev det ett besök hos tandläkaren, som konstaterade att jag är lite dålig på att borsta tänderna. Får skärpa mej med det. Jag är ju ändå lyckligt lottade som aldrig haft några större problem, t.ex behövt tanställning eller så.

Nu blir det lite strykning, sedan ett besök hos arbetsförmedlingen och kanske lite städning på det. Tänker inviga den nya koftan idag också, den är så mysig.

9 dagar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0