Defense

Appropå den senaste kommentaren; Vad av det jag skrev i senaste inlägget? Jo att jag inte tror på mej själv och att det är något jag måste jobba på.

Men jag är ändå stolt över att jag kommit såpass långt som jag har gjort jämfört med för några år sedan. Mitt självförtroende låg verkligen på botten sen jag va liten, och jag vet inte riktigt varför. Men vissa personer kanske är såna.

Att det just nu inte ökar är antagligen för att jag inte får någon som helst bekräftelse, och jag är en person som behöver det för att bli säkrare (jag önskar att det inte va så).

Ska jag va ärlig vet jag heller inte varför jag känner det som att jag måste försvara mej själv. Det va ju ingen elak kommentar, men det gjorde lite ont ändå. Det här är ju mitt ställe. Det är här jag skriver av mej när jag behöver, och det är preceis va jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0