Måndag

En lyckad helg, fast det inte va nåt speciellt. 

Var bara tvungen att komma ut ur huset på fredagkvällen och åkte till Marcela. Blev lite bilåkning till Edänge och sen film (som jag inte såg klart) med Seb och Danne.

Åkte till Hudik på lördagen med päronen. Shopping för hela familjen. Mamma köpte en jättefin kappa och stövlar. Pappa köpte Tröjor och sånt. Jag köpte två klänningar. Som jag verkligen inte behöver egentligen, men jag och klänningar; det är nåt speciellt. Nu har jag festkläder för hela vintern. (Säjer jag tills nästa gång jag hittar nåt jag bara måste ha). Träffade mormor och morfar.

Va med Marcela på kvällen och gjorde maränger. Dom blev inte som dom skulle med fina va dom och kul hade vi. <3 

Kommentarer
Postat av: marcela

hahah ja vi hade roligt :P vi borde alltid ses övertrötta :D

2008-10-20 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0