Onsdag

Livet lunkar på i maklig takt. Igår blev det köpingen med Kristin (som var sjuk men behövde röra lite på sig och få lite luft). Vi va på Finess och där träffade vi på Sara. Det va riktigt trevligt faktiskt.

Idag har jag en lunchdejt med pappa på Gamla Stan. Dom har rätt bra lunch där.

Söka jobb, söka jobb, söka jobb. På fredag lär man väl åka till Järvsöbacken och kika lite. Hoppas jag hittar nån som kan följa med, vågar inte åka själv. (Fegis, jag vet)

Nu ska jag iväg med Marcela och kolla in ny-lägenheten.


Oskyldigt Dömd senare ikväll. Persbrandt är så grymt bra.

Kommentarer
Postat av: Tovan

Åh vad kul att du ska söka dit! Haha jag ska okcå jobba där i vinter :) Hör av dig om du behöver moraliskt stöd! :)

2008-10-16 @ 10:44:31
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0