So many things, so little time..

Eller kanske inte. För tid är ju i princip det enda jag har nuförtiden.


Oh det närmar sej. Om ungefär 20 timmar får jag träffa honom igen. Whiiie !

Träffade Emelie i tisdags. Äntligen. Ni kan aldrig tro hur länge vi pratat om att få till en dejt, men på nåt sätt blir det aldrig av. Hur trevligt som helst iaf. Konstigt det där, att fastän vi känt varann sen vi föddes har vi aldrig träffats speciellt mycket, men när vi väl gör det så är det som om vi aldrig varit ifrån varann. Så känner jag det iaf.

Igår gjorde jag köttbullar och hälsade på farmor litegrann. Idag blir det städning och att hämta stövlarna hos skomakaren. Hatar att gå dit, så kanske "glömmer bort det" och skickar mamma eller pappa istället sen. 
 
Får se om det blir nån invigning ikväll. Känns lite onödigt, men samtidigt så är det ju tradition. Hmm får se om det är nån annan som ska så kanske...

Nä usch, nu lär jag ta tag i städningen om det ska bli nåt gjort här idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0