Something to think about..

Jag har precis fått mej världens tankeställare. Jag tänker inte säja varifrån, men det fick mej att tänka på vad som verkligen betyder nåt. Just nu känner jag mej väldigt inspirerad, och jag hoppas verkligen att det håller i sej.

Jag vet att jag måste skärpa mej, jag måste sluta ta åt mej så mycket och jag måste sluta va så självisk. Men det räcker inte med att veta detta, jag måste göra något åt det också. Det ska jag börja jobba stenhårt på hela den här veckan och sedan förhoppningsvis resten av livet. Försöka skaka av mej småsaker. Kämpa för att allt ska bli bättre, för att det verkligen ska fungera.

Jag ska komma på nånting jag vill göra, något jag kan brinna för. Det spelar ingen roll om det är mitt livs kall, eller om det bara handlar om en resa jag vill göra. Det viktiga är att jag ska göra allt för att ta mej dit. Det är så enkelt i teorin, men för att jag ska klara det måste jag jobba på många olika saker. Jag måste framförallt bli säkrare på mej själv. Tro på mej själv. Det gör jag inte nu. Kanske mer än förut, men fortfarande inte tillräckligt.

Jag ska klara det,

Jag kommer att klara det.

Kommentarer
Postat av: Marcela

Du , självisk? slägg av ! inte på en fläck ! sen VET jag och fannie och alla andra att du kommer klara allt du vill klara av ! :) för vi tror på dig <3

2008-10-20 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0