Torsdag

Storstädning idag. Har dammsugit, dammat och torkat golvet i hela huset. Duktig jag.

Tyvärr kommer inte Emelie imorrn som jag hoppats (hon fick jobba extra nånstans så jag förstår varför) så nu vet jag inte riktigt va det blir imorrn. Längtar till helgen iaf, när baby kommer hem och vi kan ha en lugn och mysig kväll.

Ska till Marcela om ett tag och kolla på film med henne Danne och Seb tror jag.

Skulle ha ringt Malin idag, men glömde bort. Och nu när alla är hemma och jag snart ska iväg passar det ju inte så bra. Ska göra det imorrn ist och se om jag får tag på henne då.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman. Är i skolan mellan 9 och 3 så efter det kan du ringa och svarar jag inte då ringer jag upp sig lite senare, ska på chokladmässa nämligen. Vi hörs gumman. Pusspuss ;)

2008-10-09 @ 23:17:07
URL: http://brallanmallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0