Torsdag

Vilket skitväder det är idag. Tur att jag har en snäll pappa som tänker på mej och tillochmed erbjuder sej att åka hem på lunchen för att jag ska kunna ta bilen till solningen.

På eftermiddagen måste jag nog ta tag i lite städning så mamma slipper imorrn. Om jag inte ska va med Marcela vill säja. Eller så kanske jag kan baka in både och. Måste ju göra nåt ikväll också.

By the way så har jag kommit på att "A shot at love with Tila Teqila" inte är så tokigt. Iaf inte nu på slutet när det bara är några få kvar. Glad är jag att den där "white trash jätte-kvinnan", Amanda, inte är en av de två sista.
 
Funderar på att klippa mej. Eller färga. Vill ha en förändring. Ingen radikal kanske, men nånting. Nåt förslag?

Haha tur att jag skriver så sammanhängade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0