Fest!

Jajjemen, ikväll blir det fest. Fredrik har fyllt 21 och det ska firas. Har lite problem med va jag ska ha på mej bara, men det löser sej. Önskar att Karin skulle va där, är lite tråkigt att ingen av mina tjejer kan hänga med, men det får bli roligt ändå. Är inte jättetaggad, men det kanske kommer.

Längtar såå till måndag då jag och Marcela ska till Gävle och shoppa loss. Det kryper i mej för det känns som om det va så längesen. Måste hitta ett par höst och/eller vinterskor. Skulle sitta bra med ett par nya jeans också, men har rätt svårt att hitta några som sitter bra. Annars får jag kolla på det med Jocke. Han är bra att ha med när man provar sånt. (Kanske för att han gillar att titta på min rumpa haha)

Nu lär jag börja göra iordning håret litegrann. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0