Gävle

Hmm dagen var ganska blandad kan man säja. I början va det jätte bra. Hittade en väldigt fin, mysig tröja. Sedan blev det lunch i Nian. Jag tog en räksallad som jag längtat efter hela helgen. Marcela sa att det luktade bajs, men jag tänkte inte så mycket mer på det. Inte förrän ungefär 2 timmar senare.

Jag fick lite ont i magen ganska direkt efter lunchen, men det brukar jag få så det va väl inget mer med det. Började känna mej lite illamående och varm. Hade sedan svårt att gå och stå upp för jag blev yr hela tiden. Vi gick och fikade lite så jag kunde sitta ner. Tog en apelsinjuice, men det blev inte bättre. Skulle gå på toa och när jag precis låst dörren börjar jag spy. inte världen trevligaste upplevelse, men jag mådde iaf mycket bättre efteråt. Kom på då att det måste varit räkorna. En sak är då säker, jag kommer aldrig mer äta nåt med räkor från det där stället igen.

Hittade tyvärr inget mer än tröjan, nägra örhängen och strumpbyxor men jag är nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0