När tankarna flyger

Gud, det bara snurrar i huvet. Kan inte få någon rätsida alls på mina tankar. Vet inte om det bara är en fix idé från förr eller om det är seriöst. Jag tror att jag lurar mej själv samtidigt som jag inte ens vet riktigt va det handlar om. Snurrigt, yeah tell me about it.  

Får lite panik på mej själv. Varför kan jag inte va som jag vill? Varför måste jag hela tiden komplicera till allt för mej själv? Släpp lös lite Carro. Tänk inte så mycket på det så kommer det utav sej själv. Just det ja. Lätt att säja. Jag har blivit bättre, mycket bättre sen förr. Men jag har fortfarande så långt kvar. Jag säjer till mej själv att "den här gången går det bra" men när det kommer till kritan blir det alltid samma sak.... Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0