Söndag

Åh va jag måste sola snart. Det är väldigt länmgesen och det börjar synas. Jag trivs inte med att se mej själv blek, mår bara sämre av det. Ska nog försöka ta en tid imorrn om jag hinner. Kanske ska ta en två-dagars den här veckan så det håller lite längre. Jag vet att det inte är bra att sola solarium, men det är skönt och jag behöver det.

Jag bor på helt fel ställe för att kunna få t det jag vill av mitt liv och välbefinnande. Jag behöver sol och värme, då mår jag som bäst. Nog för att det är mysigt på hösten, men det är ändå nåt som gör att så fort solen försvinner och kylan kommer krypande slutar min kropp och psyke att fungera som det ska. Jag vet att jag verkligen inte är ensam om detta, men ändå.  Jag vill bort!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svara på mitt sms!!! Josse kan den helgen ocksåå....hoppas bara du och fannie kan:D:D:D

2008-09-16 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0