17 april 1989


20 år sedan. Då kom jag. En liten efterlängtad, tro det eller ej, tjej på 3330 g som inte skrek så mycket utan fick ligga i kuvös en liten stund. Snöstorm va det och jag tror att det va därför det kom snö igår också. För att påminna om den dagen, fast samtidigt inte förstöra min 20årsdag, eller hur?

Blev uppvaktad av kusinen med familj igårkväll då de kom från Storhogna. Lite mat och tårta och barnen blev helspeedade. Men det var mycket trevligt. Fick en bok och ett presentkort på IKEA. Sedan bar det av hem till Jocke där vi kollade på Bert med Martin. Jag somnade i soffan.

Hade en underbar morgon. Fick frukost på sängen och ett presentkort på Romerska, så dit ska vi och bada och mysa något här framöver.

Idag va jag på Systemet, "bara för att". Behövde inget egentligen, men det va roligt att kunna köpa själv. Skönt att inte vara beroende av någon annan för det längre.

I helgen blir det inget festande. Sparar det till nästa helg ist då Fanny och Sandra också kan vara med. Kanske att det blir lite vin och prat med Kristin imorrnkväll.

Tänk att jag är 20 år. Som jag sagt förut är det skrämmande, men det känns väldigt bra också. Nästan lite vuxet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0