Allt och inget

Sista dagen på dagis imorrn. Gud va jag kommer att sakna småttingarna. Älskar dom allihopa. Jag trivs verkligen med det här, men är ändå lite osäker på om jag skulle vilja bli förskollärare. Men jag har ju ett år till på mej att tänka. Hoppas att jag vet lite mer då vad jag vill göra med livet.

Har fått en glad nyhet idag iaf, men det förblir lite hemligt än ett tag.

Hade en jättetrevlig fest i lördags. Middag, mycket dricka och underbara vänner. Det blev över förväntan, även om det kanske inte va nåt speciellt. Men tack till Er som kom iaf.

Nu längtar jag som en tok till onsdag då det bär iväg till Uppsala. Ska bli skönt att komma bort, träffa lite annat folk och bara ha trevligt med tjejerna. Kommer väl ha lite packningspanik imorrn antar jag, som vanligt. Väskan kommer väga hur mycket som helst. Måste köra nåt att dricka också.

Lite slarvigt inlägg. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0