Memories

Brr vilken kall dag. Nu när man "vant" sej vid att klä sej lite tunnare blir man så less när det inte går. Men fortfarande vet man att det alltid blir så, varje år. Hur många gånger är det inte som det varit snö på sista april? Att man kan lura sej själv så bara för att man vill att det ska vara på ett visst sätt.

Hittade ett brev när jag städade en dag här. Satte mej och läste det idag. Fick det av en kompis för ganska många år sen, men det är så roligt att läsa. Hon skrev massa "minns du?" och saker vi gjort när vi va små. Helt otroligt vad minnena kommer tillbaka bara man får en liten påminnelse.

Vad allt var annorlunda då. Hur mycket man bråkade med kompisarna. allt roligt man hade. Tänk så många vänner man har "växt ifrån". Ibland önskar jag att man va liten igen. Livet är inte direkt som jag trodde att det skulle vara, både på ont och gott. Men jag trivs mycket bättre med mej själv nu och fick jag välja skulle jag nog inte vilja göra om den där tiden igen. Det är tur att man har minnena kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0