One day off



Idag är jag ledig. Ska dona på lite hemma. Städa, handla och söka lite jobb. Det har hamnat lite i skymundan nu när jag inte är hemma om dagarna längre, men är ju lika viktigt för det.

Imorrn bär det av till Hudik för påskmiddag och sedan utgång. Ser fram emot utgången så mycket. Kul att träffa Emelie. Första gången vi är ut tillsammans. Får ju även träffa lite nya människor och komma bort hemifrån lite. Skönt att inte gå ut i Ljusdal. Får se hur det blir på påskafton. Antagligen utgång, men det lär bli lugnt för jag ska jobba på söndag. Lite tråkigt, fast samtidigt är jag så glad att ha ett jobb (även om det bara är helger) så det gör verkligen ingenting.

Helgen därefter är dessutom min födelsedag. Hela 20 år. Det är sjukt. Fattar inte att man är "vuxen". Har inte planerat någonting, men lite fest lär det väl bli iaf.

Jaja, nu ska jag fortsätta städa, annars blir det inte av. Storstädning av rummet, inklusive garderoben, och dammsugning i resten av huset.

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Thuresson

Jag ser fram emot att få träffa dig och dessutom gå ut tillsammans ! :) Ses om några timmar ! Puss

2009-04-10 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0