Weekend

Gud va jag längtar till imorrn. Fast ändå inte då det kommer att bli fruktanvärt stressigt. Jobba från 9 till 5 (hoppas jag) Sen raka vägen hem till duschen, göra iordning håret, klä på mej och sminka mej. Alla grejor med och sedan fest. Det ska bli så roligt! Hoppas alla är på bra festhumör så det blir bra stämning och fest hela natten. (Vilket i mitt fall brukar betyda till 2-3 tiden sedan är jag trööött haha)

Tror att det har fixat sej med byxorna nu iaf. Lämnade in dom idag och de skulle ringa när de visste vad MissSixty hade sagt. Hon trodde iaf att dom skulle vara medgörliga och att jag skulle få ett par nya, vilket jag hoppas på. Annars blir det Plus nästa.  

Ska till Jocke ikväll. Han måste ju få sina paket och allt nu när han fyllt år, även om han säjer att han inte bryr sej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig carro! Hoppas dig kväll är toppen!

2009-04-04 @ 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0