3 december


Jättetrött, men på ett bra sätt. Ska alldeles snart hoppa in i duschen och sen packa till Stockholm. Hatar att packa. Nog för att det alltid går mycket fortare än va jag räknat med, men jag har alltid med mej för mycket saker. Så den här gången får jag inte det. Måste ha plats över i väskan så jag har nånstans att ha det jag kommer köpa.

Blir skönt att åka imorrn klockan sju och komma hem på måndagkväll vid halv tio. Lång weekend. Då behöver man inte stressa så mycket. Skulle man råka va bakis eller så på söndag så kan man ligga inne hela dagen utan att det gör nåt.

Pratar med Mattias på msn. Nådigt avundsjuk man är på honom (och alla andra som är utomlands). Sola, bada, surfa, festa och bara ha det skönt. Men vad är det mot att gå hemma i kalla Sverige? 

Äh, är tvungen att duscha nu så kanske man hinner göra nåt mer den här kvällen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0