Annandag jul


Annandag jul.

Jobbdag.

Men vilka härliga kvällar jag haft. Julafton var perfekt. Jobb till ett, sen till farmor i Järvsö med mamma, pappa, mormor, morfar, Ingalill, Bella, Jonas, Frida Nora och David. Fika lite och kolla på Kalle Anka. (Gud va jag älskar det, allra helst tomteverkstan). Efter det bar det av hemåt igen för lite mat och julklappsutdelning. Mormor och morfar åkte hem och jag bestämde mej för att följa med Karin ut. Förfest hos Christian och sen Järnvägs. En väldigt lyckad kväll.

En lite sämre morgon dock, men man får ju skylla sej själv. Dagen blev den segaste på länge och jag tackade Gud (eller nåt) för att vi inte hade några planer så jag kunde ligga i soffan hela dagen. Kvällen började segt. Va inte så sugen på att dricka (och det va nog bra det) men utgången blev jättebra. Lite väl mycket folk kanske, men det spelade ingen roll. Åkte hem strax före två, nöjd och glad.

Idag jobbade jag mellan 10 och 17. Har varit helt slut hela dagen så ikväll blir det på sin höjd en film (om jag ens klarar att hålla mej vaken såpass).

Tack allihopa som gjorde mina dagar så underbara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0