Back in town


Hemma igen. Känns ju ungefär lika roligt som vädret. Men jag får inte tänka så. Bättre att tänka att man fått lite nya krafter att vara hemma en månad till. Just det. Bara en månad till. Helt ärligt så börjar jag bli lite nervös. Samtidigt som det känns helt rätt också.

Vågar inte tänka på första dagen. Kommer va sjukt nervös och lite rädd. Måste försöka komma över det. Det kommer gå bra.

Idag ska jag umgås med Kristin och Marcela. Om dom kan vakna nångång. Sömntutor.

Slå in lite julklappar kanske också vore på sin plats. Är såå nöjd med julklappen till mamma och pappa. Fast den är redan inslagen. Tror dom blev lite nyfikna när jag tog fram ett stort paket ur väskan och ingen av dom visste va det va. Hihi. (Usch va töntig jag är, men får väl bjuda på det)

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Åh nu blir jag nyfiken, vad är det som händer om en månad?

2009-12-08 @ 13:23:14
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0