Lilla julafton


Jobb och "Lilla Julafton" i Fläsbro igår. Det är roligt att vi har den traditionen och att alla fortfarande är med. Jag är ju yngst och det brukar ju falla bort nån när man är i 20 års-åldern, men icke. Mycket trevligt, även om jag var helt slut. Det måste va för att jag fortfarande är lite småsjuk.

Men nu kan man ju säja att det är vinter iaf. Idag är det tillochmed lagom kallt. 3 minus tyckte jag att termometern visade. Inte för att jag kommer att vistas ute så mycket idag, men ändå. Hoppas det håller i sej såhär över jul nu iaf.

Idag är det glöggkokning och lite annat pyssel som gäller. Har inte så mycket tid i veckan, så det är väl bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0