Come fly with me.

Egentligen gillar jag inte att vara med i motiveringstävlingar. På nåt sätt känns det som om jag inte har någon rätt att vara med eftersom jag har det så bra med min älskade pojkvän, vänner och underbara föräldrar. Men nu ska jag ändå göra ett försök.

Engla har tillsammans med Airtours en tävling där man kan vinna ett presentkort på en weekend. Och just nu känns det verkligen som något jag behöver. Att komma bort en stund, få se ett nytt land, andra människor och förhoppningsvis snappa upp lite av det nya språket. Därför vill jag helst åka till Rom eller Milano då jag tycker att Italien verkar vara ett spännande land, och jag redan kan lite italienska. Självklart lockar modet också. 

Att gå hemma hela dagarna och gång på gång bli nekad jobb som man söker tär fruktansvärt mycket på självförtroendet, och att det är den här tiden på året (då jag alltid blir ganska nere) gör det inte bättre. Jag skulle antagligen ta med mamma, pappa eller en kompis som verkligen är värd att ha lite ledigt. Eller pojkvännen om han mot förmodan skulle vilja. Det skulle dessutom vara en underbar present till min 20 års dag. Fingers crossed!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0