Happy birthday grandma'

Mitt i veckan, men det känns som lördag. Antagligen för att hela familjen var lediga idag för att kunna gratta mormor.

Det gick bra och var trevligt. Jag smet ut ett par gånger för att kolla lite på stan och lämna ett cv. Hittade en jättefin klänning på Gina, men tyvärr var min rumpa alldeles för stor för den. Eller så va klänningen för liten. (Felsydd enligt mej)Provade även en jeansjacka som satt rätt bra. Är sugen på en sån till våren, men är inte helt hundra på hur jag vill att den ska se ut. Men än är det ju inte väder för sånt, så jag kan fortsätta fundera lite.

Träffade också på Anders och pratade skit en liten stund. Det va trevligt.

Det enda otrevliga den här dagen va väl att hela vägen hem var jag kissnödig. Så kissnödig har jag nog aldrig varit. Jag förbannade varje gupp och varje litet hål. Men guud va skönt efteråt. En sån lättnad. Haha.

Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0