I'm so happy

Jajjemen, idag är jag glad. Dels så är det underbart väder ute, dels har jag världens bästa pojkvän, dels ska jag till Stockholm nästa vecka. Wihoo.

Jobbigt att jag inte kan följa med till fjälls med grabbarna för det hade varit underbart, men när inte det går så kanske jag blir kvar i Stockholm lite längre ist. Om jag får bo hos Malin eller Fanny då vill säja, för ingen av dom vet om mina planer ännu haha.

Sundsvall igår med Emelie blev supertrevligt. Som alltid när vi ses. Blev en jeansjacka, ett didem, solglasögonfodral, bh och en lampa till köket. Hamnade dessutom i värsta polispådraget när vi skulle hem. Det hade tydligen varit någon biljakt och sen hade polisen kunnat stoppa dom genom att köra in i en snödriva. Jag har aldrig förr sett någon bli uppressad mot en polisbil och som polisen satt handklovar på. Lite häftigt måste jag säja. 

Nä nu blir det lunch och sedan kanske lite mys med Marcela på kyrksjön.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0