Longing fo the sun to shine on me again

Fredag och inga planer för helgen. Vet inte va jag vill göra heller, det enda jag vill är att det ska bli vår så jag kan bli på lite bättre humör. Jag känner av ljuset så mycket och så fort solen tittar fram och man kan ta på lite lättare kläder, brukar det "spritta" i kroppen som man säjer. Ifjol kanske det inte märktes så mycket, men då var det lite andra saker som spelade in också.

Om en vecka är det alla hjärtans dag också. Inga planer för det heller och vet inte om det kommer att bli några. Har man en pojkvän som tycker att det är onödigt så kanske man får hitta på annat att göra. Eller tvinga honom. Vi får se.

Köpte glansdroppar till håret idag. Håret har ju en tendens att bli lite slitet i topparna när man har långt, så det vore ju bra om dom hjälper mot det. Även om jag fortfarande är trött på håret så vågar jag inte klippa mej än. Men kanske skulle göra nåt åt färgen istället? Äh jag vet inte. Förut var jag inte feg att göra saker med håret, men nu är jag ju extrem. Fattar inte va som hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0