Turning the next page

En positiv dag. Känns skönt att ha såna ibland också haha.

Har faktiskt ring till några ställen idag. Tycker inte om att ringa, brukar få lite halvt panik innan och inte veta va jag ska säja, men igår hjälpte Jocke mej litegrann så idag gick det bra. Ska försöka lite mer på torsdag också.

Det är bra när solen skiner, jag får mer energi då och det känns lite bättre. Jag börjar känna det som o m det är vår snart också, så nu hoppas jag på det.

Imorrn bär det va till Hudik för att gratta mormor som fyller hela 80 år. Gud va gamla dom blir allihopa.

Idag fyller även Jockes lillasyster Johanna år, så grattis till henne också. För övrigt är det exakt 2 månader till min 20 årsdag. Jag längtar, samtidigt som jag känner att jag inte alls kan va så gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0