20 år

Känner att jag behöver skriva av mej litegrann.

Va i Sundsvall med mamma i fredags. Skulle inte ha nåt speciellt, men det är alltid skönt att komma bort lite. Hittade några saker iaf så jag är nöjd. 

På lördagen fyllde Fanny 20 år och det skulle såklart firas. Eftersom hon inte bor här och vi inte riktigt hade råd att komma till henne så va det jag och Marcela som fixade kvällen. Eller dagen också, för på eftermiddagen när Fanny kom fick hon sin första present, en necessär med lite gott och blandat. Sedan fick hon klä av sej och lägga sig i badet med ansiktsmask och en drink. Jag tror det va uppskattat.

Sen kom Sandra och vi käkade innan de andra dök upp vid halv nio. Fanny blev lite förvånad när Josefin kom eftersom vi lurat i henne att ingen hade tid.

Mycket drinkar, prat och tillslut barfotadans på stadens. Ja, fast jag älskar mina höga skor gör tyvärr inte mina fötter det så dom fick åka av ett tag (till jag upptäckte glassplitter på golvet)

Tack för en lyckad helg.

Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0