Frost och kyla

Jag blir inte klok på det här vädret. Ena dagen är det -20, nästa 0.5 plusgrader för att nästa dag ligga runt -17 igen. Nog för att det är vackert ute när det är såhär kallt, men lite överdrivet känns det. Det skulle räcka med mellan 5 och 15 minus. Då kan man åtminstone gå ut utan att gruva sej i en timme först. Fast jag har ju ärligt talat hellre kallt än att det skulle vara plusgrader, då allt blir grått och slaskigt.

Hoppas att pappa får tag på någon som kan hjälpa oss med routern. Allt gick bra till fram till att det skulle ansluta till internet. Jag som hade sett fram emot att kunna sitta med min alldeles egen nya dator någon annanstans än här.

Ska ta och pallra mej iväg mot Coop snart, eller kanske städa lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0